توری پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی ویستابست

توری پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی ویستابست, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

توری پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی ویستابست

بهرام پروهان

کاربری آسان ، آب بندی و هوابندی قوی ، از ویژگی های پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی ویستابست است.پنجره دو جداره یو پی وی سی فولکس واگنی از جمله مدل هایی است که در مقایسه با سایر مدل های بازشوها، دارای قیمت نسبتا بیشتری می باشد. برای جلوگیری از ورود حشرات ریز به داخل منزل در هنگام باز گذاشتن پنجره ها در فصل گرم تابستان ما به شما توری پلیسه را که مانع از نفوذ گرد و خاک و آلودگی هوا می شود را پیشنهاد میکنیم. برای تهیه توری پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی ویستابست با کیفیت و استاندارد به شرکت های معتبرو با سابقه مراجعه فرمایید .
پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی ویستابست بعنوان یکی از پیشگامان صنعت پلیمر و تولید پروفیل درب و پنجره یو پی وی سی براساس استانداردهای بین المللی اولین دارنده گواهینامه رال آلمان در سطح کشور، در سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را در این زمینه( پروفیل درب و پنجره ویستابست) آغاز کرد و تنها با طی سال به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پروفیل UPVC تبدیل شد. ویستابست در گام نخست با تجهیز کارخانه ماشین آلات تولیدی دو کمپانی عظیم کراس مافای آلمان و گراینر اتریش، پروسه تولید خود را با ظرفیت ۱۰ هزار تن در قالب تولید پروفیل ویستابست سایز ۶۰ میلی متر ۳ محفظه با رعایت استاندارد رال آلمان (RAL GZ716/1) و استاندارد اتحادیه اروپا آغاز نمود https://upvc.pro/.توری پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی ویستابست یک انتخاب صحیح جهت درب و پنجره های لولایی با ابعاد بزرگ می باشد. سیستم فولکس واگنی جهت بازشوهای بزرگ و لنگه های سنگین بسیار مناسب است و باعث ایجاد فضایی باز و منظره ای دلپذیر می گردد. استفاده از یراق فولکس واگنی باعث هوابندی کامل شده و در حالت نیمه باز تهویه مناسبی فراهم می آورد. کاربری آسان ، آب بندی و هوابندی قوی ، اجرای نماهای بزرگ شیشه دوجداره در پنجره با کمترین تقسیم بندی از جمله خصوصیات توری پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابستاست.
مزیت های سیستم یراق آلات در توری پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی ویستابست :
– عایق ۱۰۰% نسبت به پنجره های کشویی
– باز شدن بازشو (لنگه) تا زاویه ۴۵ درجه به صورت دوحالته Tilt
– تمامی قطعات یراق‌ آلات مصرفی بر روی این سیستم ساخت شرکت ROTO آلمان می‌باشد.
– ایمنی بسیار بالا مطابق با آخرین دستاوردهای روز دنیا
– باز و بسته شدن بازشو (لنگه) بر روی ریل ست همانند درب خودروهای فولکس واگنی
کاربری آسان توری پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی ویستابست یا Tilt & Slide:
در کشور ما به علت وجود پنجره های آلومنیومی از معماری قدیم تا کنون هنوز بحث کاربری آسان در پنجره ها به صورت سنتی موجود است. یعنی این که پنجره های کشویی بدون اشغال هیچگونه فضایی باز و بسته می شوند. اما مشکل بزرگ کلیه پنجره های کشویی موجود در بازار از انواع و نوع های مختلف، بحث آب بند و هوابند نبودن آنها است یعنی امکان ورود گرد و غبار، سرما و گرما و صدا به داخل واحد مسکونی به طور شدید وجود دارد.

توری پنجره


پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی ویستابست به علت داشتن مکانیزم ریل بر روی ارتفاع دیواره داخلی فریم مشکل باز و بسته شدن را به طور کامل بر طرف نموده است.
برای بهتر متوجه شدن می توان نحوه باز و بسته شدن پنجره دوجداره یو پی وی سی وستابست با یراق فولکس واگنی را همچون درب اتوموبیل های ون دانست یعنی لنگه بازشوی پنجره ابتدا از درگاه خود بیرون آمده سپس بر روی ریلی جدا که بر روی دیواره ارتفاع لنگه ثابت کناری نصب شده است به حرکت در می آید و به سمت دلخواه که از قبل طراحی شده است حرکت می کند.
از مهمترین عوامل محبوبیت توری پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی ویستابست می توان به موارد زیر اشاره نمود:
• مقاوم در برابر اشعه ماورای بنفش ( uv ) و حذف اثرات مخرب
• غیر قابل اشتعال و سازگار با محیط زیست بدلیل ساختار خاص شیمیایی
• تنوع در طرح و نوع بازشوی درب و پنجره و رنگ با بکارگیری روکش های مختلف رنگی
• قابلیت نصب انواع شیشه تک جداره، شیشه دوجداره و شیشه سه جداره
• کاهش چشمگیر آلودگی صوتی تا ۴۰ دسی بل https://upvc.pro/
توری لولایی آلومینیومی، توری ثابت آلومینیومی و توری ریلی آلومینیومی، از جمله توری های قدیمی هستند که برای پنجره های آلومینیومی و یا آهنی به کار می روند که مشکلات فراوانی از نظر پاکسازی و زیبایی با خود دارند و از ورود نور جلوگیری می کند. و لذت دیدن منظره اطراف را به شکل قابل توجهی کاهش می دهند این توری ها با گذشت زمان کهنه شده و تغییر رنگ می دهند بنابراین این توری ها برای فضاهای داخلی شما چندان مناسب نمی باشند.
ویژگی های ساختاری و زیبایی ظاهری در کنار الماسی بالا سبب گشته است تا بازار فروش توری درب و پنجره یو پی وی سی و آلومینیوم افزایش چشمگیری داشته و تقاضا برای این نوع توری ها روند رو به رشدی را سپری کند.
بهترین زمان برای خرید و نصب توری پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی ویستابست در فصل بهار و در آستانه فصل تابستان است البته با توجه به تغییر اب و هوا و حاکم شدن اقلیم خشک در کلان شهر تهران و کرج ، زمان خرید توری یو پی وی سی را نمی توان به طور دقیق معین کرد اما به طور تقریبی هر زمان که گرمای هوا در محیط حاکم شد و حشرات موزی در اطرافمان دیده شدند لازم است تا اقدام به اینکار کنید.
توری پلیسه ای با توجه به ساختار خاصی که دارد بدون شک بهترین انتخاب است و طول عمر بالای ان و قیمت مناسبی که به سبب کارایی دارد موجب شده است تا بالاترین فروش را به خود اختصاص دهد.
مراحل نصب توری پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی ویستابست به این شکل است که بعد از توافق طرفین نیروهای متخصص تیم کاری ما اقدام به اندازه گیری دقیق می کنند و بعد از اعلام ابعاد به کارگاه مراحل ساخت اغاز می شود و بعد از ساخت ، نصاب توری یو پی وی سی در محل مورد نظر حاضر شده و اقدام به نصب توری می کند و اموزش های لازم برای نگه داری و شستشوی توری پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی ویستابست را می دهد و پس از تحویل به کارفرما تاییده لازم را می گیرد.
توری پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی ویستابست
توری پلیسه بهترین و مناسب ترین توری برای پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی ویستابست ، درب ها، تراس ها و محیط های بزرگ می باشد. که قابلیت نصب از چپ به راست و همچنین از راست به چپ را داراست. این توری در هنگام بسته شدن مانند آکاردئون جمع می شود. امکان خرابی این نوع از توری ها بسیار کم است و به آسانی پاره و خراب نخواهد شد و برای فضاهایی مانند تراس و بالکن ها بسیار مناسب است. از توری های پلیسه عمودی بیشتر برای پنجره هایی با ارتفاع کم استفاده می شود. و از نوع افقی آن برای پنجره هایی با ارتفاع زیاد استفاده می شود.
توری پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی ویستابست به هیچ عنوان تغییر رنگ نداده و نیاز هم به رنگ آمیزی ندارند و بنا به درخواست مشتری بصورت سفید, لمینیت و یا رنگی تولید می شود. درب و پنجره های شرکت پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی ویستابست به راحتی با محلول های آب و صابون تمیز می شوند و نیازی به جلا و رنگ آمیزی دوره ای ندارد . سبکی ، تنوع رنگ و قابلیت ساخت با طرح های متنوع ، این درب پنجره ها را برای هر نوع معماری مناسب می سازند. https://upvc.pro/قابلیت چرخش پنجره بر روی دو محور افقی و عمودی بوسیله چرخش دستگیره ، امكان استفاده راحت و متناسب با هر فضا را در این پنجره ها فراهم می سازد .
توری پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی ویستابست با یراق فول اتومات
این نوع یراق در اجرای پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی ویستابست با ارتفاع و عرض و وزن بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. که عموما شما قادر خواهید بود بیشترین اندازه شیشه ( بهترین ویو ) و کمترین بازشو و تقسیم بندی را در این پنجره مشاهده کنید در درب و پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی ویستابست فول اتومات شما با کمترین فشار فیزکی ممکنه بر روی دستگیره می توانید بزرگترین بازشوها را باز و بسته نمایید بدون هیچگونه محدودیت و یا خطری.
قابل به ذکر است در اجرای پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی ویستابست می بایست کارشناسی کامل توسط شرکت تولید کننده صورت پذیرد تا بهترین نوع کاربری و اجرا طراحی شده و همچنین مشخص گردد در اجرا می بایست از کدام نوع یراق فولکس واگنی استفاده گردد تا بهترین کاربری حاصل گردد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: